4.3.2023

Sven Schuwirth imenovan novim operativnim direktorom marke CUPRA

  • Schuwirth će nadgledati svakodnevne operacije marke CUPRA
  • S više od 20 godina iskustva u automobilskoj industriji, Schuwirth posjeduje opširno znanje u područjima kao što su prodaja, marketing i digitalna strategija
  • Odgovara izravno Wayneu Griffithsu, a njegova nova uloga jača glavni tim za upravljanje marke CUPRA na njenom putu prema elektrifikaciji

Sven Schuwirth imenovan je novim operativnim direktorom marke CUPRA, a odgovara izravno izvršnom direktoru marke CUPRA, Wayneu Griffithsu. Schuwirth je svoju novu poziciju preuzeo 1. ožujka, i nasljeđuje Antonina Labatea, koji je na vlastiti zahtjev napustio poduzeće.

 

Schuwirth se pridružio SEAT S.A. u lipnju 2021. kao voditelj digitalnog poslovanja, korporativne i proizvodne strategije te je tijekom proteklih 20 mjeseci bio ključan za razvoju strategije proizvoda marke CUPRA i predvodio je širenje marke na nova tržišta, uključujući Australiju.

"Sven Schuwirth vrlo je vješt rukovoditelj s velikom vizijom budućih automobilskih trendova. Ne boji se pomicati granice i pod njegovim vodstvom započinjemo novu eru," rekao je izvršni direktor marke CUPRA, Wayne Griffiths. "Želim se zahvaliti Antoninu Labateu, jednom od prvih koji su vjerovali u marku CUPRA, za njegov doprinos u ostvarenju našeg sna o marki CUPRA u nepunih 5 godina. Želim mu sve najbolje u budućnosti", dodao je. 

Schuwirth ima više od 20 godina iskustva u automobilskoj industriji u područjima kao što su prodaja, marketing i digitalna strategija, a većinu je svoje karijere proveo u Volkswagen koncernu.

Nakon studija poslovnog menadžmenta i inženjerstva na Tehničkom sveučilištu u Berlinu i na Kalifornijskom sveučilištu, Schuwirth se 1999. godine pridružio društvu AUDI AG. Godine 2004. imenovan je voditeljem razvoja marke i korporativnog identiteta. Na poziciji voditelja strategije marke bio je odgovoran za strategiju proizvoda, portfelj i komunikacije od 2008.

Od 2009. do 2016., Schuwirth je bio voditelj razvoja marke i digitalizacije. Godine 2019., vratio se u AUDI AG, nakon godine dana rada za BMW AG, kako bi preuzeo novoosnovani odjel "Marka Audi, digitalno poslovanje i iskustvo kupaca ".