24.5.2023
Veliko osvježenje za Volkswagenov vrhunski model: Touareg se predstavlja s novim tehnologijama i novim dizajnom
- Touareg 2023.: SUV luksuzne klase blista s novim high-tech značajkama
- Interaktivno svjetlo: prvi VW s "IQ.Light - HD-LED matrix glavnim svjetlima"
- Nove postavke voznog postroja: široki raspon između agilnosti i komfora
- Premium stil: značajno osvježeni dizajn prednjeg i stražnjeg dijela
- Na hrvatsko tržište Touareg stiže krajem godine dok pretprodaja kreće u lipnju kada će biti poznate i cijene
Touareg se smatra svestranim vozilom među velikim SUV-ovima - komforan automobil za putovanja, suvereno vučno vozilo i autentičan terenski automobil - sve istovremeno. Volkswagen sada na tržište donosi sljedeću generaciju Touarega. Kao prvi VW, ovaj vrhunski model marke debitirat će s novo razvijenim "IQ.Light - HD LED matrix glavnim svjetlima". Interaktivni sustav svjetala čini vožnju noću još ugodnijom. Volkswagen je dodatno oplemenio vrhunski interijer: "Innovision Cockpit" sadrži najnovije verzije hardvera i softvera. Novi senzor krovnog opterećenja i usavršeni sustavi voznog postroja povećavaju raspon između najboljeg komfora i maksimalnih performansi. Sa svojim novim tehnologijama, Touareg je još svestraniji nego prije. Osvježenje je odmah vizualno prepoznatljivo po novo dizajniranom prednjem i stražnjem dijelu. Posebno su markantna LED stražnja svjetla koja su sada dizajnirana kao svjetlosna traka sa crveno osvijetljenim VW logotipom.
Omiljeni SUV luksuzne klase. Do danas je prodano više od 1,13 milijuna primjeraka Touarega. Imelda Labbé, direktorica marke za prodaju, marketing i postprodaju: "Kod novog Touarega dodatno smo poboljšali općenito visok nivo kvalitete i komfora na temelju povratnih informacija kupaca. Rezultat je premium model koji će impresionirati svojim oštrim dizajnom, intuitivnim rukovanjem i izvrsnim voznim svojstvima - na cesti, u terenskoj vožnji i naravno kao prvoklasno vučno vozilo."
Promicatelj inovacija. U Touaregu su oduvijek svoju premijeru imale tehnologije orijentirane prema budućnosti - know-how od kojeg su profitirale i mnoge manje klase vozila, a tako je i ovaj put. Kai Grünitz, član Upravnog odbora marke zadužen za tehnički razvoj: "Za nas je Touareg uvijek bio svjetionik tehnologije koji je donosio nove razvoje marke od vrha prema dolje. To je slučaj i kod novog Touarega. Kao prvi Volkswagen započeo je s novo razvijenim 'IQ.Light - HD LED matrix glavnim svjetlima' - jednim od najboljih sustava svjetala na svijetu. 38.432 interaktivne LED žaruljice po noći osiguravaju fascinantno iskustvo komfora. Uskoro ćemo prenijeti HD LED matrix svjetla na sljedeću manju SUV klasu."
Fuzija sustava tehnologija. Touareg je opremljen novim senzorom krovnog opterećenja koji je umrežen s elektronikom voznog postroja. Prednost: veća agilnost. Ako je montiran krovni spremnik, senzor to prepoznaje i prosljeđuje tu informaciju sustavima potpore, poput ESC-a, koji intervenira ranije kako bi povećao stabilnost vožnje. U slučaju da nema tereta na krovu, sustavi omogućuju veće sportske performanse nego prije. Za Jochena Reichela, voditelja odjela dinamike vožnje, sustava upravljanja i regulacije, ova međusobna interakcija svih tehnologija ono je što posebno odlikuje novi Touareg: "Uslijed senzora krovnog opterećenja omogućeno nam je daljnje povećanje raspona između maksimalnog komfora i optimalnih performansi. Prilagodba sustava voznog postroja i sustava regulacije, koja je usavršena u ovoj fazi, omogućuje veću stabilnost i preciznost kako u dinamičnim, tako i u komfornim situacijama u vožnji. Upravo u kombinaciji sa sustavima voznog postroja kao što su aktivna stabilizacija njihanja i upravljanje svim kotačima, Touareg je postao još aktivniji u vožnji. " U inovativne sustave potpore Touarega ubrajaju se tehnologije kao što su "Travel Assist"¹, "Area View" (prikaz okoline, koji se prikazuje na zaslonu infotainmenta, olakšava manevriranje), "Park Assist Plus s daljinskim upravljanjem"¹ putem aplikacije za automatski izlazak i ulazak u parkirno mjesto (vozač može upravljati parkiranjem izvana), "Trailer Assist"¹ (asistirano manevriranje s prikolicom) i "Night Vision" (sustav potpore svjetala za noćnu vožnju).
Upečatljivo osvježenje dizajna. Novi Touareg odmah je prepoznatljiv po novom dizajnu prednjeg i stražnjeg dijela. Sprijeda je novo oblikovana kompletna jedinica od rešetke hladnjaka i glavnih svjetala te prednje maske. Posebno markantna: nova "IQ.Light - HD LED matrix glavna svjetla" u serijskoj opremi s izuzetkom osnovnog modela. Sa svoja tri svjetlosna modula i tri svjetlosne točke na svakoj strani, stvara se prepoznatljiv dizajn svjetala za dnevnu i noćnu vožnju. Također po prvi put u Touaregu osvijetljen je središnji okvir u rešetki hladnjaka. Dodatno jedinstveno obilježje Touarega je novi dizajn stražnjeg dijela s neprekidnom LED poprečnom linijom stražnjih svjetala i VW logotipom koji je po prvi put osvijetljen crvenom bojom.
Benzinski, dizelski i plug-in hibridni pogon. Novi Touareg na tržište dolazi s pet pogonskih verzija. To su 3,0-litreni V6 motori: turbo benzinski (250 kW3 ⁴ / 340 KS), dva turbo dizela (170 kW3⁵ / 231 KS i 210 kW3⁶ / 286 KS) i dva plug-in hibridna pogona ( V6 benzinski plus električni motor). Plug-in hibridni pogon modela Touareg eHybrid razvija sistemsku snagu od 280 kW³ ⁷ (381 KS); u vozilu Touareg R eHybrid sustav isporučuje snagu od 340 kW³ (462 KS). Svi su motori serijski povezani s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem i konstantnim pogonom na sve kotače 4MOTION.
"R-Line"2 i R-model² ³. Što se tiče opreme, u Hrvatskoj će Touareg biti dostupan s dvije linije opreme: "R-Line" (cijena u Njemačkoj - od 79.660 €) i Touareg R eHybrid (cijena u Njemačkoj - od 93.870 €² ³). Cijene za hrvatsko tržište bit će poznate u lipnju kada očekujemo i početak pretprodaje. Službeni početak prodaje te dolazak prvih modela u Hrvatsku očekujemo u četvrtom kvartalu 2023. godine.
Serijska oprema. U serijsku opremu, između ostalog, ubrajaju se sljedeće značajke:
-
"Air Care Climatronic" (2-zonski automatski klima-uređaj)
-
Ambijentalno osvjetljenje "Touareg" s bijelo osvijetljenim ukrasnim
elementima u novom dezenu
-
Digitalni "Innovision Cockpit"
-
Električna pokrivka prtljažnika
-
Električno aktiviranje stražnjeg poklopca
-
LED stražnja svjetla
-
LED glavna svjetla
-
Višenamjenska kamera
-
Višenamjensko kolo upravljača od kože
-
Navigacijski sustav "Discover Pro Max".
-
Sustav pokretanja bez ključa "Keyless Go"
-
Grijana prednja sjedala
U vozilu se, povrh toga, u serijskoj opremi nalaze i razni sustavi potpore:
- Automatska regulacija razmaka "ACC"¹
- Potpora kočenja u nuždi "Front Assist"¹
- Potpora upravljanja pri parkiranju "Park Assist"¹
- Kamera za vožnju unatrag "Rear View"¹
- Potpora zadržavanja vozila na voznom traku¹
- Sustav prepoznavanja prometnih znakova¹
R-Line". Ovdje sljedeći detalji nadopunjuju opremu:
- Ambijentalno osvjetljenje u 30 boja, s mogućnošću namještanja u tri zone u boji (novo: uključujući osvjetljenje prostora za noge i držača za napitke)
-
Dekorativni elementi interijera u specifičnom dizajnu (aktualizirano)
-
"IQ.Light - HD LED matrix glavna svjetla" (novo)
-
Rešetka hladnjaka specifičnog dizajna (novo)
-
Kožna sjedala, električno namjestiva
-
"IQ.Light" - LED stražnja svjetla s animiranom funkcijom kočnica i žmigavaca i osvijetljenim VW logom (novo)
-
Lakometalni kotači u specifičnom dizajnu (aktualizirano)
-
Branici specifičnog dizajna (novo)
-
Projekcija VW logotipa preko kućišta vanjskih zrcala kao osvjetljenje
okoline (novo)
Vrhunski model Touareg R eHybrid. Koncipiran od strane Volkswagen R odjela, Touareg R eHybrid² ³ jedinstven je vrhunski model s najsnažnijim pogonom. Najnovija generacija nastavlja dugu tradiciju modela Touareg R s high-tech karakteristikama i individualiziranom opremom. A sve ih je razvio Volkswagen R.
Touareg R eHybrid. Uz mnogobrojne značajke opreme "R-Line", vrhunski model R nudi i sljedeće detalje:
- Kočione čeljusti lakirane u plavo sa srebrnim R logom (novo)
- Projekcija R logotipa preko kućišta vanjskih zrcala kao osvjetljenje okoline (novo)
- Plavi kontrastni šavovi u unutrašnjosti
- Kožna sjedala u dezenu "Vienna" (opcijski "Puglia")
- Lakometalni kotači "Braga" od 20 inča (novo)
- Pragovi na ulazu s osvijetljenim R logom
- Ključ vozila s kožnim poklopcem i R logom
- Početni zaslon navigacijskog sustava s R logom
- Panoramski pomični krov (također za Touareg eHybrid)
- 4-zonski automatski klima uređaj (također za Touareg eHybrid)
Posebna ponuda boja za model R. Nova boja, 22-inčni naplatci. Ekskluzivno za Touareg R eHybrid i Touareg R-Line dostupna je nova vanjska boja "Silicon Gray Matt" "by Volkswagen R". Tradicionalna R boja također je "Lapiz Blue Metallic". Po želji, Touareg R može biti opremljen 22-inčnim lakometalnim kotačima "Estoril". U opciji za sve verzije Touarega, četiri nova lakometalna kotača od 19, 20 i 21 inča i nova vanjska boja "Chilli Red Metallic" proširuju spektar individualnih mogućnosti.
Detaljni prikaz novog Touarega
Novi eksterijer
Prednji dio. Volkswagen Design nanovo je dizajnirao prednji dio
Touarega. Cjelokupna gornja rešetka hladnjaka sada još više naglašava njegovu
širinu. Markantna: nova "IQ.Light - HD LED matrix glavna svjetla" s tri LED modula
i tri LED diode u obliku slova L za svjetla za dnevnu vožnju, kao i također nove,
osvijetljene uzdužne lamele lijevo i desno od VW logotipa. U slučaju Touarega
R-Line , uzdužne lamele imaju kromirane aplikacije; dok Touareg R-Line s "Black
Style paketom" i Touareg R eHybrid² ³ imaju lamele u crnoj boji visokog sjaja.
Donji otvori za zrak dizajnirani su individualno za pojedinu opremu i znatno su
veći. Ovo područje je također izvedeno u crnoj boji visokog sjaja; kod verzije
"R-Line" dodatno s kromiranim elementima.
Silueta. Ovisno o opremi, s bočne strane pozornost privlače novi naplatci udezenu "Coventry" (19 inča, serija "R-Line"), "Braga" (20 inča, serija "R" ² ³), "Napoli" (21 inč) i "Leeds" (21 inč). U mraku, pri otvaranju i parkiranju Touarega sada se VW logotip ili znak R (Touareg R eHybrid² ³) projicira na cestu preko kućišta vanjskih zrcala kao dio osvjetljenja okoline.
Stražnji dio. Svjetlosna traka sada se proteže horizontalno preko stražnjeg poklopca Touarega. Tanka vodoravna LED linija u gornjem dijelu osvijetljena je kod aktivnog svjetla, a u modusu za dnevnu vožnju bez uključenih glavnih svjetala ova je linija svijetle boje. Isto vrijedi i za ukupno šest LED dioda u obliku slova L u novim stražnjim svjetlima. Novi Touareg sadrži crveno osvijetljeni VW logotip u kombinaciji s "IQ.Light - HD LED matrix glavnim svjetlima" kao prvi Volkswagen koji je proizveden u Europi. Integriran je u novu horizontalnu LED lamelu stražnjih svjetala. To rezultira neovisnom grafikom danju i noću.
Nova "IQ.LIGHT - HD-LED
matrix glavna svjetla"
Inteligentno
svjetlo. Tehnički vrhunac novog Touarega su "IQ.Light - HD LED
matrix glavna svjetla" koja se prvi put u svijetu koriste u VW-u. HD je kratica za
High Definition, vrlo visoku rezoluciju. Pritom se misli na mnoštvo iznimno
svijetlih točaka svjetla koje generira ukupno 38.432 mikro LED dioda.
Osvjetljavaju cestu bolje nego ikada i tako optimiziraju udobnost i
sigurnost.
19.216 mikro LED dioda raspoređeno je sa svake strane vozila na novim trostrukim
glavnim svjetlima Touarega. Po želji, matrix sustav, između ostalog, projicira
interaktivni svjetlosni tepih u voznom traku luksuznog SUV-a - "Lane Light". Ovo
svjetlo za vozni trak čini vožnju noću komfornijom i olakšava vožnju kroz uske
dionice na autocesti po mraku, budući da svjetlosni tepih izrazite jačine
precizno poput magneta slijedi vozni trak. Još jedna prednost novih glavnih
svjetala su duga svjetla bez zasljepljivanja. Ova trajna duga svjetla mogu biti
stalno aktivna izvan naseljenih područja jer preciznije nego ikad prije ne
zasljepljuju vozila koja dolaze iz suprotnog smjera i automobile ispred, a sve
zahvaljujući interaktivnim LED diodama. U kombinaciji s LED stražnjim svjetlima,
vozač također može namjestiti tri različita animirana scenarija svjetala za
funkciju Coming i Leaving Home.
High-tech detalji. Tri modula po svakom glavnom svjetlu preuzimaju svoje vlastite zadatke. Na samoj vanjskoj strani nalazi se bi-matrix modul sa 16 LED piksela za osvjetljavanje prostora ispred vozila i dodatna duga svjetla. U sredini se nalazi HD matrix modul s 19.200 LED dioda kojima se može pojedinačno upravljati, a koje se koriste za razne nove funkcije svjetala. U samoj unutrašnjosti smješteni su reflektor za statično i dinamično svjetlo za vožnju zavojima, svjetlo za skretanje i svjetlo za loše vremenske uvjete. Sva tri modula proizvode po jednu svjetlosnu točku; zajedno s tri LED elementa u obliku slova L za svjetla za dnevnu vožnju i LED horizontalnom lamelom u rešetci hladnjaka koja se proteže ispod glavnih svjetala, nastaje apsolutno jedinstven dizajn svjetala. Štoviše: naročito u kombinaciji sa sustavom potpore "Night Vision" - koji koristi termovizijsku kameru za prepoznavanje ljudi i životinja te ih prikazuje na digitalnim instrumentima ("Digital Cockpit") kao i odgovarajuće signale upozorenja na opcijskom Head-up zaslonu - HD matrix svjetlo za Touareg jedno je od najboljih svjetskih sustava svjetala i sustava za noćnu vidljivost. "Night Vision" također uključuje svjetlo za označavanje koje nakratko jako osvjetljava osobe u potencijalnom području opasnosti kako bi ih vozač bolje vidio. Fuzija između "IQ.Light - HD LED matrix glavnih svjetala" i sustava "Night Vision" može pridonijeti ranijem prepoznavanju i otklanjanju opasnih situacija.
Novi dizajn interijera
Usavršen
interijer. Touareg serijski je opremljen s "Innovision Cockpitom" -
intuitivno upotrebljivom kombinacijom digitalnih instrumenata
("Digital Cockpit", dijagonala zaslona 30,5 cm, 1.920 x 720 piksela) i
vrhunskim infotainment sustavom "Discover Pro Max" sa središnjim zaslonom
osjetljivim na dodir (dijagonala zaslona 38,1 cm, 1.920 x 1.020 piksela). Dva
zaslona - kao " One-Screen dizajn" - tvore kontinuirani digitalni pejzaž na
vizualnoj osi i osi za rukovanje. "Innovision Cockpit" sada, između ostalog, nudi
preciznu navigaciju i HD kartografske podatke visoke rezolucije. Rukovanje govornim
naredbama u Touaregu također slijedi novu fazu razvoja. Integracija aplikacije
putem pametnog telefona i "App Connecta" (Apple CarPlay, Android Auto) sada se
može izvesti i bežično (wireless). Volkswagen je u središnjoj konzoli oplemenio
tipke i regulator za upravljanje jačinom zvuka: sada su u crnoj boji visokog
sjaja. Volkswagen je nanovo dizajnirao dekorativne elemente s pozadinskim
osvjetljenjem u instrumentnoj ploči i dodao im natpis "Touareg".
Veća snaga punjenja za elektroničke uređaje. Novi USB-C priključci sa snagom punjenja od 45 W (prethodno 15 W) također omogućuju znatno brže punjenje elektroničkih uređaja kao što su pametni telefoni, tableti ili prijenosna računala. U opcijske značajke cockpita ubrajaju se zvučni sustav Dynaudio od 730 W i Head-up zaslon (veličina virtualnog zaslona: 217 x 88 mm).
Idealan za duge relacije. Touareg je dizajniran za visoku razinu komfora vožnje. Jednako visoki nivo kvalitete dodatno je usavršen na temelju povratnih informacija kupaca i prilagođen u nekim detaljima: tako su unutrašnje obloga vrata oplemenjene dvostrukim ukrasnim šavovima. Pritom su također bočne obloge središnje konzole izvedene s dvostrukim šavom i u pjenastom materijalu savršenom na dodir te su uslijed toga kontaktne površine za koljena postale mekše.
Usavršen vozni postroj
Nova generacija voznog
postroja. Vozni postroj Touarega odgovara novoj razini razvoja.
Između ostalog, sada se koristi senzor krovnog opterećenja koji je umrežen s
elektronikom voznog postroja. Time su, u kombinaciji sa sustavima regulacije i
hardverom voznog postroja, moguće veće bočne sile te ujedno i veća agilnost na
cesti. Zahvaljujući korištenju novih komponenti voznog postroja i prerađenom
namještanju sustava regulacije, udobnost i agilnost podignuti su na novu razinu. U
opcijskoj opremi, nove 21-inčne gume vrhunskih performansi također osiguravaju
još bolje upravljanje i svojstva kočenja.
On-road i off-road profili. Vozač može preko tipke za odabir profila vožnje u središnjoj konzoli odabrati najrazličitije on-road i off-road profile te pritom individualno upravljati parametrima za automatski mjenjač, automatski klima-uređaj, upravljač, ponašanje motora i širok raspon sustava potpora. Ovisno o verziji, Touareg je ponovno dostupan s inovativnim sustavima voznog postroja kao što su aktivna stabilizacija njihanja (adaptivni vozni postroj) i upravljanje svim kotačima.
21-godišnja
obljetnica
2002. - prvi
Touareg. Touareg je 2002. godine bio prvi Volkswagenov SUV. Uz
pojačanje novog vrhunskog modela, marka Volkswagen razvila se u jednog od vodećih
svjetskih ponuđača cjelokupnog asortimana. Povrh toga, Touareg je postao
predvodnik iznimno uspješnog tipa vozila koje Volkswagen danas nudi u svakom
segmentu. Svi su Volkswagenovi SUV-ovi u svom dizajnu obilježeni DNK-om Touarega.
No, povijest Touarega započela je još u siječnju 2000. godine sa svjetskom
premijerom pickup- SUV studije ACC u Detroitu. Već je i taj dizajn pokazao
markantan, novi Volkswagenov prednji dio SUV-a, a u serijsku proizvodnju s
Touaregom broj 1 krenulo se u jesen 2002. godine. Vizualno upečatljiv stil:
poklopac motora podignut u obliku slova V u sredini, velike horizontalne lamele u
rešetci hladnjaka i višestruka glavna svjetla koja su uvijek činila vizualnu
cjelinu s niže položenim vanjskim površinama poklopca motora - ovaj dizajnerski
DNK i danas svaki Touareg čini prepoznatljivim.
Vuča Boeinga 747. Od samog početka Volkswagen je sve iznenadio s Touaregovim tehnički fascinantnim motorima. Ovdje se ubrajaju snažni V10 TDI s 230 kW⁸ (313 KS) i okretnim momentom od 750 Nm. U jednom eksperimentu iz 2006. godine, Touareg V10 TDI je, umjesto dopuštenog opterećenja prikolice od 3,5 tone, suvereno vukao Boeing 747 od 155 tona na startnu poziciju. U prvom R modelu serijskog niza - Touaregu R50 - snaga desetocilindraša porasla je na 268 kW⁸(350 KS). Postojao je čak i Touareg s dvanaest cilindara limitiran na 500 primjeraka. Snaga ovog W12 motora: 331 kW⁸(450 KS). Što se tiče volumena najuspješniji je bio Touareg s motorima sa pet⁸, šest⁸ i osam cilindara⁸. Osim okretnog momenta, Volkswagen je uvijek važnost pridavao visokoj učinkovitosti. Za prvi Touareg se tijekom devet godina odlučilo 450.000 kupaca.
2010. - drugi Touareg. S premijerom druge generacije, Touareg je od 2010. godine postao još komforniji, pritom ne zanemarujući autentične SUV karakteristike. Paralelno, Volkswagen se još više usredotočio na učinkovitost: s Touaregom Hybrid⁸ na tržište je došao prvi Volkswagenov SUV s dodatnim električnim pogonom. Naravno, opet kao dio serijske opreme: permanentni pogon na sve kotače 4MOTION. I u drugom Touaregu osigurana je povećana sigurnost, vrhunske performanse u terenskoj vožnji i optimalna svojstva kao vučno vozilo. Bez obzira na teren, i ovaj je Touareg također pokazao da na svojoj kuki može lako vući svaku prikolicu natovarenu čamcima, biciklima, oldtimerima ili konjima (ukupne mase do 3,5 tone). U devet godina prodano je 479.000 primjeraka druge generacije.
2018. - treći Touareg. Prvi plug-in hibridni pogon⁸ u ovom serijskom nizu debitirao je s trećom generacijom Touarega. Ovi hibridni pogoni i kompletno novo razvijeni "Innovision Cockpit" ponovno su odražavali funkciju inovatora tehnologije. Isto se odnosilo na najrazličitije nove sustave potpora i voznog postroja, kao što je funkcija "Remote Parking" putem pametnog telefona, upravljanje svim kotačima ili aktivna stabilizacija njihanja s elektromehaničkim stabilizatorima. Sa svojom kombinacijom vrhunskog vozila za duge relacije, vučnog vozila i terenskog vozila, treći Touareg također je služio vrlo posebnoj poslovno orijentiranoj klijenteli. Godine 2022. Volkswagen je proslavio 20. rođendan ovog SUV-a luksuzne klase - s ekskluzivnim posebnim modelom Touareg "EDITION 20"⁸. Do kraja 2022. godine - u samo četiri godine - više od 200.000 kupaca odlučilo se za ovu generaciju Touarega.
-
U okviru ograničenja sustava: vozač mora u svakom trenutku biti pripravan nadvladati sustav potpora. On nije oslobođen svoje odgovornosti pažljivog upravljanja vozilom.
-
Podaci o potrošnji i emisiji CO₂ u rasponima ovisno o odabranoj opremi vozila.
-
Touareg R eHybrid 4MOTION sa 340 kW (462 KS), Super 95: WLTP potrošnja goriva kombinirano 2,4- 2,1 l/100 km; Potrošnja struje kombinirano 24,2-23,7 kWh/100 km; Emisija CO₂ kombinirano 54-49 g/km.
-
Touareg V6 TSI 4MOTION sa 250 kW (340 KS), Super 95: WLTP potrošnja goriva kombinirano 10,7 l/100 km; Emisija CO₂ kombinirano 243 g/km.
-
Touareg V6 TDI 4MOTION sa 170 kW (231 KS), dizel: WLTP potrošnja goriva kombinirano 8,0 l/100 km; Emisija CO₂ kombinirano 209 g/km.
-
Touareg V6 TDI 4MOTION sa 210 kW (286 KS), dizel: WLTP potrošnja goriva kombinirano 8,0 l/100 km; Emisija CO₂ kombinirano 209 g/km.
-
Touareg eHybrid 4MOTION sa 280 kW (381 PS), Super 95: WLTP potrošnja goriva kombinirano 2,2- 2,1 l/100 km; Potrošnja struje kombinirano 23,5-23,2 kWh/100km; Emisija CO₂ kombinirano 50-48 g/km.
-
Ovaj model više nije u ponudi.